המטח למרכז: כ-20 רקטות נורו, אין נפגעים

    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on המטח למרכז: כ-20 רקטות נורו, אין נפגעים

    סמוך לחצות נורו כ-20 רקטות מרצועת עזה, בעיקר לעבר מרכז הארץ. יירוטים רבים נצפו בשמי גוש דן. בחסדי שמים לא היו נפגעים. רסיסים אותרו בכמה נקודות בעיר נס ציונה

    ירי רקטות לעבר ישראל. (ארכיון) צילום: פלאש 90
    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מטח של כ-20 רקטות נורה מרצועת עזה לעבר יישובי הדרום ולמרכז הארץ, סמוך לחצות הלילה. זאת לאחר כיממה של שקט. יירוטים רבים נצפו בשמי גוש דן. בחסדי שמים לא היו נפגעים. רסיסים אותרו בכמה נקודות בעיר נס ציונה.

    הזרוע הצבאית של חמאס קיבלה אחריות על הירי למרכז ונטען שנעשה שימוש ברקטה M90. עוד טענו בארגון הרצחני, כי חלק מהרקטות נורו מג'אבליה שבצפון הרצועה. רב המרצחים יחיא סינואר אמר לרדיו אלקסאם כי "הפצצת תל אביב ב-2024 היא רק ההתחלה".

    בתוך כך, כשעתיים קודם לכן בשעה 22:00 בערב עדכן דובר צה"ל כי מטוס קרב של חיל האוויר יירט בהצלחה מטרה אווירית חשודה בדרכה לשטח ישראל מכיוון מזרח. המטרה האווירית הייתה במעקב על ידי כוחות צה"ל ולא חצתה לשטח מדינת ישראל.

    כמו כן, עדכן דובר צה"ל בהמשך להתרעות מוקדם יותר אתמול על חדירת כלי טיס עוין בצפון הארץ, יחידת הבקרה האווירית זיהתה מטרה אווירית חשודה שחצתה משטח סוריה לעבר שטח מדינת ישראל, מטוסי קרב של חיל האוויר יירטו בהצלחה את המטרה.



    0 תגובות